האמבטיה – החדר בו הכל נקי

מאז ומעולם, חדרי האמבטיה זוכים ליחס מועדף ובעל חשיבות גבוהה מיתר חדרי הבית. זאת בשל העובדה שבאמבטיה אנו משילים מעצמנו את עול היום תוך כדי שאנו נכנסים לאמבטיה מלוכלכים ויוצאים אותה נקיים או תודות לעבודה שזוהי מראה לחדר האמבטיה בה הצלחנו להציץ תוך כדי שטיפת הפנים ולסדר את האיפור. ישנם מספר אלמנטים קטנים החייבים להיות בחדר האמבטיה כדי להשלים אותו ולייצר את חדר האמבטיה המושלם, בין אלו נמצא:

  • אביזרי טואלט
  • סל כביסה/ כסא
  • מראות לחדר אמבטיה
  • ארונות ייחודים לאמבטיה
  • שטיח
  • מתלה מגבות

ועוד. אומנם כאן מדובר על אלמנטים קטנים אך אין זה סוד כי אלו הם הדברים הקטנים שעושים את ההבדל הגדול…

קצת על אביזרים

כפי שצוין לעיל, ישנם לא מעט אביזרים עבור חדר האמבטיה. הסוד אותו יש לפצח הוא אילו אביזרים הם החשובים והנדרשים לחדר האמבטיה שלכם, האם אתם פשוט חייבים אביזרי טואלט או שמא ניתן לוותר עליהם? האם מראה לחדר האמבטיה מעוצבת נחשבת MUST או שאתם מוכנים להסתפק במראה פשוטה? סביר להניח כי בלעדי תכנון נכון של חדר האמבטיה, תמצאו את עצמכם עם חדר אמבטיה שלא יספק אתכם או יתר דרי הבית. על כן, מומלץ תמיד להכנס אל מתחם עיצוב חדרי אמבטיה, כמו המתחם של חברת א.ר.נ משה זיו וליהנות הן מחוויית רכישה מעולם אחר והן ממראה עיניים שיעזור לכם להבין מה בדיוק אתם צריכים.

מראה לחדר אמבטיה

בשורות הבאות נתרכז באחד האלמנטים החשובים ביותר, הלא הוא מראה לחדר האמבטיה. המראה היא האביזר החשוב ביותר בכל חדר אמבטיה ולא ניתן למצוא חדר אמבטיה שבו אינה מתנוססת לה מראה. הסיבה לכך היא פשוטה מאוד: בחדר האמבטיה, מעבר למקלחת, מתבצעות מספר פעולות נוספות המחייבות כי תהייה מראה, לדוגמא גילוח. ניתן לרכוש מסר סוגי מראות כאשר טווח המחירים הוא רחב ויכול לנוע מכמה עשרות שקלים ועד למאות ואף אלפים. כדי להצליח להשלים את הקו העיצובי השורר בחדר האמבטיה ובבית כולו, מומלץ מאוד להשקיע בכלל האביזרים, במיוחד בחיוניים ביותר כדוגמת מראות לחדר אמבטיה.

אם גם אתם מחדשים את חדר האמבטיה או בתהליכי בנייה ועיצוב הבית, זה הזמן להיכנס אל אולם התצוגה המרהיב של חברת א.ר.נ משה זיו בע"מ. החברה מייצגת את המותגים המובילים מארצות אירופה (ספרד, איטליה ופורטוגל) ובעלת מתחם עיצוב מרהיב וברמה גבוהה בו תוכלו לאתר מגוון רחב של מראות לחדר אמבטיה. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר באחת המדרכים הבאות: מספרהטלפון שלנו: 03-5581027, שליחתפקס: 03-5564122 וכמובןכתובתנו;העלייההשנייה 43 אזור, מרכזפרלקומה 1, אולם 219